i mina drömmar

Sen vi fick reda på att CB var inställt har de varit med i mina drömmar. Har glömt bort vad jag drömde inatt, men de var med. Uh, ville se dem mer än vad jag trodde? Mitt undermedvetna spelar spratt med mig 8')
Sitter och lyssnar på Kill Hannah och AFIs nya album.
AFI: Crash Love
Kill Hannah: Wake Up The Sleepers
Kanon det jag har hört ännu 8)

Nej, nu ska jag göra lite annat dåva. Ciao!

fan

det var det som gjorde att jag "kämpade". Liksom, man måste ha ett mål, en rolig grej ibland om man ska orka med allt, och göra sitt bästa och ja - kämpa. Mitt "sånt" just nu var Cinema Bizarre i oktober. Nu ställer de tydligen in. alltid Sverige. Inget annat land har "råkat" illa ut för de som de nu skall göra, bara sverige.  Det är nu jag kan dö eller?


UPDATE:
sorry, men alla har våra dåliga dagar. Och jag har ALLTID otur. Och just nu. Allt händer just nu. ORKANTE.

hemma... och ursäkta,

stannade hemma idag ifrån skolan, kanske inte bästa bestlutet. Men mådde inte så bra + att det har varit så mycket på senaste :O. Verkligen. Och så ville jag bara ursäkta för dålig & seg uppdatering/uppdateringar.

Längtar till jag får höra Humanoid. Hela albumet alltså. Alla säger att låtarna är skitbra och eh ja. Har ju inte hört mycket mer än Automatisch/Automatic. AAAAH. Gief mir!
Nejmen, ja. Det blir till att beställa den för 399:- ;). PUSS!

Ps. Vilket borde jag beställa ifrån, har ju gratis frakt på cdon.com men Ginza är kanske bättre?



slowmotion

Tiden går jäkligt segt när man "väntar". Man kollar på klockan mellan hemsidorna eller bloggarna man läser. Inte har klockan blivit så mycket mer än vad den just var. DissarNa på msn också ja. Sitter dock och lyssnar igenom två nya album; Jeffree Star - Beauty Killer och sedan blir det även Cobra Starship nya "Hot Mess" Hört ett par därifrån, men inte alla. Är lite seg, i know. Men bättre sent är aldrig. Blev sugen när jag upptäckte att min musik bara går runt och runt och runt, samma gamla visor. Så bestämde mig att att. ehm. Fixa lite nytt ;) Har ju rätt mycket plats kvar på iPODen. Väntar egentligen inte på ngt speciellt, bara på att mami ska komma hem :)
Borde bli närsomhelst.

total Scheiße!

lite äcklad av mig sj 8)
nu blir det slut med onyttigheterna, bara när det är helg. eller ngt. ibland bara iaf.
uschuschusch. Borde spara pengar också. Så ja, hej då med chips,godis och allt.

NU KOMMER NYTTIGA RÂCH FRAM. haha okej, vi får se hur länge det går.
me ska verkligen bli nyttigare och äta mer/bättre :D.


(bilden är..så sjukt vacker. hehehe. hans ögon är...ja. ni ser.)

rullar

dagarna rullar på som vanligt. Skola sen hem.  Denna veckan är jätte soft dock. Ledigadagar och "inställda" lektioner.  Och vet ni? jag fyller år om ca 29 dagar. Jaaag längtar, då kommer jag vara så jäkla glad :D haha, det brukar man ju vara på sin födelsedag.  Förresten, kompiZzar så ska jag tvinga med några på New Moon VIP bio? inte premiären kanske, men nångång ;) åh snälla var på på det. Om det går då, eller den bion som går på VIP x).
nä, gud jag babblar på här. HEJS! <3

(Nasse glas som har fått komma till användning igen efter ett tag i källaren ^^)


(Puss Taylor på VMAs ;D)

filmjäkel..

Suttit och försökt redigera min film till skolan. (har ju rörlig bild) men det går inge vidare. La ner det för länge sedan. Bilderna är skitkassa och datorn laggar ur. nej fy, stressa ihop en film går ej. Jag skulle vilja göra en musikvideo som projektarbete. Men kan ju bli lite svårt, måste ju fixa en låt jag kan göra till då. eh. Vill göra en till CB t.ex men det det ju rätt mkt © på dem. hehehe. Får ta och ringa skivbolaget ;))))).  Eller snacka med dem i Okt. Det är snart. Jag och lotta åker snart till sthlm, och gbg först då. Förresten så har de avbokat en konsert i tyskland om 5 dgr. Inte 100 % säker men ja. Något händer med dem. Och Yu. Det märks. även om Romeo säger "its just old stuff, hes fine. We're all fine." Mycket CB igen.  Jag ska äta en stor skål med flingor sen tror jag, borde äta allt jag får tag på xD.

Nu ska jag skippa datorn för ikv och mysa på rummet :)


(mamma Kiro i mitten! på första bilden)
(Andra bilden; Utan för Hotellet, TH i sthlm :). Jag var normal på två bilder han tog, såklaaart valde dem den tredje där jag gjorde cpigaste minen. Och enda minen.)

?

cancer är en skitsjukdom, som kan ta oskyldigas liv. När de ändå är friska och krya.
borde inte finnas tycker jag! vem tycker inte iof?

also ehmm

(Bill sa det just i en intervju, med Starlounge. Ifrån SWE :D)

Stockholm
Dagen i Stockholm var ändå rätt najs, vi fick se dem två ggr. Varav en gång så var vi endast 6 pers där.
Vi väntade på hotellet, men behövde åka hem vid 20;00 då vi hade väntat i 9 timmar. Vi kom halvelva-elva.  Men jag ser det positivt, för jag hoppas,tror, och vet att det kommer fler chanser för mig att träffa dem. Jag har väntat i fyra år, kan vänta lite till. (Även om jag börjar bli lite otålig hihi). Men det är litegrann såna här stunder då jag saknar -06. Då var det lite lättare att träffa dem t.ex. Naja. Nuet ist hier. Som man kan säga. haha. Sov ca fem timmar på dessa två nätter. Nej inte mycket skulle vissa säga. Men inte är jag trött än, det kommer nog när jag ligger där i sängen.

Jag har inte sett Kenzas interju, men jag tror den blir väldigt bra. Hon är ett fan, hon vet vad hon inte skall fråga och vad alla vet. Hon är en bra person att representera (HAHA, jag vet inte vad det heter. Nått sånt liknande waot?) svenska thfans. Trevlig, go och glad, (& inte ngt.. Skall nog inte fortsätta där. Men de flesta förstår nog vad jag syftar på..) Och jag vet vissa som sa ngt i stil med "hon kollade ju ner imarken och shit...:S" Men vad hade du gjort om det stod 50+ människor sådär och glodde på dig? helt galet ju! Men som sagt, jag tycker resan har varit bra.  VI träffade massa kompisar, nya som gamla. Och det är så härligt att vi är typ ett gäng där alla vet vilka alla är osv. Som alltid håller vid varann.  Det var inte endast för TH jag åkte dit, eller jo det var ju syftet. Men jag behövde det. Det var så längesen jag gjorde ngt sådant så ja. Det dröjer inte alls länge tills vi kommer igen, 9 Oktober! :)

Livet som TH

Gud. Jag har suttit och tänkt på detta, och skrivit mer i min privata "blogg/dagbok" här på datorn. Men shit. De har skit mycket att göra nu. Eller ah, t.ex som nån sa. Josefin i think? De var i Paris och gjorde PR där. Då var det tre dagar ist för EN som det var här i Sverige  - stressigt! Alla tidningar vill ju prata med dem, radio och tv. Hit och dit. Även fast det mesta var på Sheraton. Och tänk, de kan inte gå utanför dörren utan att de dyker upp nån. Lille Georg (<3) har ju flickvän nu. Måste bli jobbigt för dem, skitsvårt.  Han är ute och reser, och visst hon kanske är med nångång. De kan ju inte heller gå nånstans utan att nån tar kort/ser dem. >Mer än B&T kanske. But still. Blev mycket nackdelar här nu. Fördelarna är ju mycket fler så ja, skulle gäääääääärna ta det jobbet. It's hard to be a rockstar.

Kollar på intervjuer nu, ser mig själv i vissa klipp/bilder.. Har en del att ta igen! Det är skitkul att även om det är trötta och har svarat på vissa frågor ett x antar ggr så är de himla underbara och goa och glada! :D (t.ex Bill och Gustavs tatueringar "Jag skaffade min först!!!". Starlounge. Och Tom pratar om sin ja.... Se själva. LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=T4lMdHhGLBc )

Bilder kommer, jag har inte alls många. Så ska kika igenom dem ifall det är ngt att ha 8D
Har två filmer också.

let this go

Im 18. Jag är 18. Snart. arton år gammal. Ok. Inte 10.
Jag kan jobba ikapp, jag har aldrig varit ledig i mer än två dgr i rad. Aight. Det går bra. It'll be fine. Jag behöver detta.
åååh. Även fast mina päron är lite bäst :*

RSS 2.0