konstiga funderingar..

ja, alltså jag satt och tänkte på en massa saker.
men nu när jag skulle skriva ner det så glömde jag av det.
huhu, klockan närmar sig åtta.

ungefär vid den tiden då tvn & sängen håller på att gallskriker efter mig.
jag fick en längtan av att vara med kompisar.
det var ett j-kla tag sen det!
fy, jag vill ha sommar. och resa och åka hälsa på kompisar.
alla gamla kompisar runt om i sverige ;D
synd att sverige ska vara så avlångt och stort bara.. HAHA.

aja, nu ska vi inte klaga.
men jag bara... ge mig dem där tiderna.
får flashbilder framför ögonen, då jag och vissa/massa vänner, vid olika tillfällen skrattar ihjäl oss.

gud!

aja, måste sova hos Lotta snart iaf.
hoppas jag kan på lör :c Vet fortf. inte hur det blir med det där diskot, eller iaf, hur jag skall komma hem ifrån det.. >_>
annars får det bli nästa helg eller ngt.
saknar henne (och fler) så en mys helg hos hennes skulle INTE sitta fel <'3.

ÅH!nu är kl 19:52.
jag hör tvn & sängen 8DDD
tänkte lyssna på lite musik på mitt rum också, men det får vänta då...
också ett dilemma: 90210 eller 183 dgr?
90210 i think.

ciao.

/Râch



RSS 2.0