adam hallows.

Skriver min på min novell höhö. Huvudpersonen heter just det, Adam Hallows.

Mark Feehily på twitter nyss; "Hi guys,ITS TRUE!!! Myself & Kevin are engaged!! We are so happy! Exciting times ahead,thanks for all ur kind words! Lotsa love,Mark&Kevin x"

aaawww - så gulligt :')

e.w




shes f-ing gorgeous. love 'er.

(don't own it.)

nie wieder

CB is no more. For now. Jag fick reda på det i  Dec nångång. De ville göra olika saker.  Jag blev såklart lessen. Men det var ngt jag anade, gick ju inte så jävla bra där. he he. Jag tänker att, bara de gör saker som de vill göra. Och som de blir lyckliga av. De har kämpat med detta bandet länge nu, och..de kände att de ville göra olika saker. Och jag tror att de sakerna kommer bli grymma dem med. Jag kommer sakna CB otroligt mkt, de otroligt fina människorna. Men de finns ju kvar. Jag blev riktigt pepp att skriva klart novellen nu. hehe, baserar ju på ricky & kiro. Så kort och gott - jag vill såklart ha dem tillbaka, men jag tror de kommer bli just fine, bara de är lyckliga.. Vill inte se dem vara olyckliga i CB. Läskigt att se dem i andra band och sånt... well well
ciao!


DSquared

Mina åsikter om hela DSquared grejen:

Jag tycker att kläderna var rätt grymma, väldigt kreativa osv. Alltså inte så jävla snygga kanske, men sedan är de inte såna kläder man har när man går och handlar direkt? Det är en modeshow vilket många verkar ha missat. "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA" osv osv osv.
- Jag vet att Bill är en person som gör som han VILL. Han tar inte på sig något som man inte trivs med, och gör heller inget han inte vill.  Och vem fan tackar nej till att vara ett rätt stort huvudnr på en modeshow. Bill har inte valt kläderna, han visar upp de designerna har skapat. Och att Bill skulle vara "over the top" såklart han är, det är som sagt en fashionshow.  Jag tycker det var grymt, jag är stolt.  Orkar inte alla kommentarer bara. hehe. Skulle nog kunna skriva en hel bok här, Charlotte har redan läst den. haha nejmen yes.  Ett par bilder därifrån (även en rörlig, äger dem INTE) ps. Man ser verkligen hur NÖJD och lycklig Bill ser ut när han vänder på den rörliga bilden :

















vancouver

... låter rätt nice. Yes, besök där snart. Och dublin. hehe åkej jag vill. ska bara fixa pengar. W i dublin ohja 8D


hit you with the real thing

lyssnar på westlife. hahaha, yes. har typ börjat lyssna på dem igen. naiz. kommer de till dublin vill jag lätt dit! ;D
Konserterna (th) är snart, vi skall beställa resa osv snart. usch pengar. studenten och alla resor tar alla pengar äckligt.
jag är sjuk idag :c både fysiskt och psykiskt. eller ja, är ju inte psykiskt sjuk men allt med APU och projektarbete gör så att jag får världens ångest.

på tal om Westlife, åh! mark & kevin. så söta små...åh. nästan så att jag vill vara kille och vara bög :c. hahahaha seriöst så söta så jag dör. alla bögar är fan det. ok, alla vet väl min kärlek till dem. i will stop talking about it.
(på konserten i Croke Park 10 years of westlife så säger mark typ "åh jag vill tacka blablabla och så vill jag tacka min andra häft, Kevin ily!" så gulligt, älskar att han äntligen ja.  Okej nu ska jag sluta. Usch nu ska jag göra historia.  Igår skrev även om Joel Kinnaman, och vem pratar dem om på Vakna med the voice? jo ofc. Joel Kinnaman, hehe.  + att Neil Patrick Harris var med på Rachel Ray haha.


Kevin & Mark


Neil & David

Ricky & Kiro (Carsten)

tre söta par. haha.


Och sen langar jag på Adam och Drake (?) vet ej om de är tsm längre? men ja.





Här kommer lite trevliga killar också, bara för att de är trevliga att se på.







JÖSSES!! det blev en x antal mer bilder än vad jag hade tänkt och lägga till. men ja, tog inte de där vanliga som jag brukar skriva om i bloggen uatn andra "vanliga" männsikor jag tycker ser väldigt bra ut. Skulle inte säga nej hehe.

1. Johnny depp
2. Kevin Zegers
3. Alex Pettyfer
4. Ed Westwick
5. Jackson Rathbone
6. Matt Dallas
7. Milo Ventimiglia


ÄGER INGA UTAV BILDERNA, LÅNADE AV "GOOGLE" m.m.


Johan falk

Ligger och kollar så johan fall. Najs. Joel är najs. Haha. Nej men de är bra. Jag vill ta studenten. Fast ändå inte. Till ut och göra göra det jag vill. Men till ändå inte 7luta skolan. Hehe. Puss skriver ifrån mobileo. Eller ja. Till ut och resa och t ill london till ex. Jobba och då pengar. Ursäkta stavningen, skriver med t9. Går inte att byta ord.


(bild ifrån bilden, äger den absolut inte. Joel i mitten.)

en månad

det var längesen jag skrev. fifan. en månad nästan :o eller ja, det är den 14/1 idag. naiz! (yy)
gud jag sitter och pluggar, eller ja. Ska börja snart. usch.



projektarbete here i come! (yyy)

RSS 2.0