hemma... och ursäkta,

stannade hemma idag ifrån skolan, kanske inte bästa bestlutet. Men mådde inte så bra + att det har varit så mycket på senaste :O. Verkligen. Och så ville jag bara ursäkta för dålig & seg uppdatering/uppdateringar.

Längtar till jag får höra Humanoid. Hela albumet alltså. Alla säger att låtarna är skitbra och eh ja. Har ju inte hört mycket mer än Automatisch/Automatic. AAAAH. Gief mir!
Nejmen, ja. Det blir till att beställa den för 399:- ;). PUSS!

Ps. Vilket borde jag beställa ifrån, har ju gratis frakt på cdon.com men Ginza är kanske bättre?



Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

åhh, vad roligt det är ju duu! :D jag visste inte att du hade blogg. självklart ska du få lösenordet isånnafall :D



kram!

2009-09-26 @ 13:44:22
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0