filmjäkel..

Suttit och försökt redigera min film till skolan. (har ju rörlig bild) men det går inge vidare. La ner det för länge sedan. Bilderna är skitkassa och datorn laggar ur. nej fy, stressa ihop en film går ej. Jag skulle vilja göra en musikvideo som projektarbete. Men kan ju bli lite svårt, måste ju fixa en låt jag kan göra till då. eh. Vill göra en till CB t.ex men det det ju rätt mkt © på dem. hehehe. Får ta och ringa skivbolaget ;))))).  Eller snacka med dem i Okt. Det är snart. Jag och lotta åker snart till sthlm, och gbg först då. Förresten så har de avbokat en konsert i tyskland om 5 dgr. Inte 100 % säker men ja. Något händer med dem. Och Yu. Det märks. även om Romeo säger "its just old stuff, hes fine. We're all fine." Mycket CB igen.  Jag ska äta en stor skål med flingor sen tror jag, borde äta allt jag får tag på xD.

Nu ska jag skippa datorn för ikv och mysa på rummet :)


(mamma Kiro i mitten! på första bilden)
(Andra bilden; Utan för Hotellet, TH i sthlm :). Jag var normal på två bilder han tog, såklaaart valde dem den tredje där jag gjorde cpigaste minen. Och enda minen.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 00:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0