LONDON & CPH

jag har kommit hem ifrn london, började inte så bra. Men fifan, det böev awesome. 30stm är BÄST. hehehe. Köpenhamn & sthlm here i come? Skall dock till köpenhamn nu för att se TH :) Denna resa känns lite..den kommer bli mesig. haha eller alltså, Ldn var så jvla bra så att eh ja. Aja, nu är jag sjuk men ska till köpenhamn - Berättar om båda resorna när jag kommer hem.

Videos ifrån 30STM-konserten finns på PieDav @ Youtube :).

three days grace

har lyssnat på dem i några år. och de är riktigt bra. hehehe. mums. Har ni inte lyssna på dem så finns dem på Spotify (threedaysgrace@spotify) Idag fick jag den efterlängtade tröjan! Kan dock inte visa den förrens ..den 19 8DD Men den är grym!


IDAG ÄR DET TVÅ VECKOR KVAR! JAG DÖR. Det är typ bara SV & ARL kvar i skolan, skrifliga uppgifter. Dock har jag fått nej på alla praktikplatser jag har frågat så det måste fixas också.. hehe.

Skulle ut idag, men kunde tyvärr inte sen :c synd, jag var paaarty sugen. Men de kostade nog lite för mkt. hehe. Jag ska släppa loss i Ldn ist!


älskar det som fan. Inte alls som böckerna, men i dig it! :D. Gick in på YT nånstans i Aug och såg att de skulle göra TVserie av böckerna. mhmm.. älskart så jävla mkt. hehehe.

pussssss

på fina personer som "anförtror" sig till mig. Då vet jag att jag är en man kan lita på, och det kan jag säga att jag är. Jag berättar inte hemligheter/saker ifall personen inte vill. Självklart inte :) Jag har förstått innebörden att hålla hemlisar. (OKEJ! erkänner, skulle jag vara med i paradise hotel eller ngt, så kanske inte det skulle gälla så bra. men det är ett spel. eller ja..idk.) haha.


vertrau mir, Du kannst mit mir anvertrau (HAHA venne?) :*.

90210

waaah! det dräller (?) med snygga killar hääär.
hahaha, massa TVD snack med sâra och nya videos, och lite ryck. ojojoj. ge oss torsdag nu taccck! :D  och lite london snack. + att jag har kollat skitmkt på 90210 ikv. gaaah så som sagt, massvis med killar som man gärna kan ta emot! mums - ge mig en av dem och du får...ramlösa. hahaha.



RSS 2.0