pier pressure (30stm)

Återigen får jag som ett slag emot ansiktet och förstår hur bra de är och hur mycket de betyder för mig. 30 Seconds To Mars. De är verkligen där på scenen, gör konserten lite mer personlig och är hur bra som helst. Vi kom dit vid 12-13 någongång och det regnade, inte speciellt kul. Men sedan på kvällen blev de bättre väder, när The Sounds skulle spela. Så började The Sounds (som var bra som alltid, alla låtar de spelade hade jag tydligen. Tror att TS har varit ett sånt band jag alltid har lyssnat på. Automatiskt eller ngt.) , sedan väntade vi tålmodigt på att 30STM skulle börja.

Efter lång väntan började konserten och jag blev lite lätt chockad över att jag faktiskt skulle se dem igen. Vi hamnar alltid på högersidan, vet inte varför. Men de är en bra plats.  Jared kom och hälsade på i publiken några ggr, han ställde sig framför tjejen bredvid mig. Känner mig obekväm i såna situationer (nej men), kunde inte kolla ditåt utan att få hans skrev i sikte. hoho.  Vi trodde inte de skulle ta upp folk på scenen av någon anledning (en var för att de var så långt avstånd till scenen...och..inte skulle man få springa bakvägen..näe? XD).

Men precis innan K&Q så sa han "Ive noticed some girls in white/the girl in white" och de började dra upp mig/oss. För bra för att vara sant, de är en mäktig känsla att stå på scenen. Vi fick vänta och sedan springa upp på scenen.

Denna bilden är tagen när vi precis hade kommit upp på scenen, innan andra kom.















Sedan så gick vi bort och kollade på Paramore, Allt som allt så var det en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Åh! :) Jaså - en ännu större anledning att titta efter den igen då (och att ångra att jag inte köpte den på en gång. Haha)!

2010-06-23 @ 20:02:42
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: zara/nä

hahah min reaktion när jag såg att du blev överlyft: "CHARLOTTE RACH BLIR ÖVERLYFT!!!! RACH FÅR GÅ UPP PÅ SCEN!"

2010-06-28 @ 21:17:52
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0