m;a;t

Är som sagt peppad, så tänker länka två videos med Mat Devine (aka, sångaren i Kill hannah).  Helt underbar man (de är dem alla i bandet).

Går tyvärr inte att lägga in den :c
Men länkar http://www.youtube.com/watch?v=1ZyClYtbxOg . Jag vet inte varför den ligger varmt och hjärtat, men det är något som får mig att gilla den. Han har sin labret i hihi. iaf jag gillar den, att han plötsligt börjar sjunga.

Det finns en annan video som är rätt ny, Mat "mimar" (låter sjukt fult på svenska? haha) till en video;
I orginal videon (HÄR!) så är det en tjej som helt random spelar in sig själv där hon säger vilket "fagband" KH är osv. Och så "mimar" Mat till det. Jag har alltid gillat humorn de har och hur KH tar kritik. Klockrent. Det finns även en remix som dem har gjort på låten/ljudet. Haha. Bör tillägga att alla tre videos med den tjejen ligger uppe på deras egna youtube-kanal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0