mössa

haha, sitter i min nyköpta mössa - inomhus? normalt? Mysig som satan är den iaf, och det är kallt :c

inatt var typ inget undantag, eller om det var igår natt. Eller morron kanske jag skall säga, vaknade upp i lite panik och tände lampan "Har de (mamma/pappa) tagit biljetterna och lämnat tillbaka dem?!?!?!?!?" Jag har lite fått för mig att om jag lämnar tillbaka biljetterna så kommer de säkert, ändå liksom. Eller nått sånt i alla fall. Vissa skulle kalla det konstigt, jag med. jag vet inte vad det är med mig riktigt. Naja, dagen har varit mys och bra. Dock har det varit kallt :c

Är det redan dags att plocka fram vinterjackan? x)

ps. jag fyller om ca 18 dgr. jag är pepp som aldrig förr! Och studentmössan är beställt :'D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0