menschen suchen menschen

Fick hem min älskade Humanoidbox igår, den tyska. Laddade hem den engelska sen (aa)
Låtarna växer varje gång man hör dem, otorligt bra och vackra. Det är ju inte alls samma som när Scream kom, då var jag väldigt anti de engelska låtarna, jag menar, det var ju bra men tyska var bäst. Nu så är den engelska skivan också bra, även fast jag ändå tror jag föredrar de tyska, i alla fall texterna. De känns mer äkta på tyska. De skrev på tyska osv. Och dem står ju mest Mr Bill Kaulitz för. Man ser ensamheten, man ser att han längtar efter nån.. han längtar att den skall komma, att han ska finna den. The great love of his life! Men som sagt, texterna är otroligt fina :') "Menschen suchen menschen" är mkt bättre än "Human connect to human" tycker jag ehhehe.  TH låter inte samma som de gjorde -06. Men klart dom inte gör det. Jag menar, alla förändras, både du och jag. TH också. Vi växer. och förändras. Är du samma person som du var för fyra år sen? Skulle vart tråkigt om de bara fortsatte i samma spår. Kul att testa ngt nytt och jag gillar det!

annars så har vi spelat in film, igårkväll. Kom hem vid elva x) Jag var klädd i vit klänning med håret framför ansiktet osv. Fejkblood och mörker. Detta blir bra. Och har sovmorron nu så yes, awesome.


puss, lass uns laufen.



Kommentarer
Postat av: Tessan

har inte hört mycket från TH förut, men hörde lite klipp från nya skivan och det låter helt ok måste jag säga.

2009-10-08 @ 18:21:07
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0