update!

tjenixen! Vem har missat att EMA var i Torsdags?
Jag ville verkligne inte kolla själv så drog till lerum och älice och kollade på det med älice, lotta och linn!
Har ett par videos, som jag inte kommer lägga upp. När TH vann best group och när dem framför World Behind My Wall. Men ett par bilder kommer längre ner! Det var verkligen asbra! Vi blev verkligen pepp på mars när vi såg dem uppträda. Det ahr kommit upp fler "after party"-bilder. WAH! Parta med TH vore inte fel!! (så säger jag alltid, men ändå!) På tal om party så ska vi ut idag! wohooooo! Bränna pengar yes! Är riktigt partysugen så det passar bra.
Förresten, att TH röker vet vi redan. Whats the big deal? haha, visst rökning ÄR inte bra osv. Men. Mååånga gört och som sagt, vi vet det redan. Och vissa tycker ju att rökning hjälper vid stress osv.


Jag innan jag åkte till Lerum/gbg! :D.


PEPPEN! Preshowen på datorn och MTV på på tvn!


Lite uttråkade i pausen? x)


Linn! ;D

Efter att TH hade uppträtt!


Jag i fredags när jag hade kommit hem ifrån älice och skola. MYSKLÄDER PÅ! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0