you are loved (dont give up)

kalla mig konstig eller retard eller va ni vill men gud va jag älskar denna låten.
har alltid gjort det , ändå sen den kom ut och jag hörde den första gången.
Det är ju inte direkt sån musik jag brukar lyssna på men han är bra.
Han röst är ju awesome! (yy) Och det är lite film-musik känsla över många av hans låtar.
(lyssnar dock bara på de engelska.)

och det tror jag inte jag har berättat för nån så ja. guilty pleasure?
men som sagt, älskar den!



Och melodifestivalen igår då - norge vann :D:D
Som dom flesta så tycker jag att det var den som skulle vinna.
Ses vi där 2010 eller?;)


Imorron är det 18 Maj och man kan ladda ner Cinema Bizarre - Deeper & Deeper Album versionen då på deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle du vara konstig för att du tycker om en låt? :D

Jag tycker den är fantastisk, HAN är fantastisk. Så talangfull. Flera av hans låtar är underbara och berör troligt mycket, tycker jag.



sv: Jo men jag håller helt med dig, det är bara så idiotiskt att klaga så.

2009-05-18 @ 16:19:25
Postat av: IDA

Meeen. Det var jag, Ida, som skrev den förra kommentaren. Sitter inte vid min egen dator så namnet kom inte med automatiskt.

:)

2009-05-18 @ 16:20:38
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0