mein teil

haha,
jag sitter här och dunkar gamla godingar, det är vad min kväll har bestått av (efter Så Ska Det Låta, jag blev otroligt glad för att Mojje var med <3) :D
Rammstein (som förövrigt är så konstiga...Men some of them is good yes.) just nu, men även Childrens Of Bodom, och massa andra finländare som kan göra musik.
Jarå, i sjuan/åttan var jag cooling och dunka fett. HAHA.

jag har tråkigt, därför skriver jag ett inlägg.
Igår var det valborg! det var fierce!
grillning hos malin och ca en halvtimme på Skeppsviken.
men mysigt vare!

haha nu ska jag lyssna vidare på mina godingar.
Fast blev rätt sugen på att lyssna på mojje nu.. ;P
ciao!

Kommentarer
Postat av: Mauuulin

Jag hörde att han körde Var ligger landet där man böjer bananerna när jag satt inne i mitt rum och mindade my own buisness hahah xD

2009-05-02 @ 11:14:06
URL: http://mauuulin.blogspot.com
Postat av: Lovisa

såg det avsnittet live. 8D hehehe!

2009-05-06 @ 11:06:23
URL: http://lovisao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0