H&M;

Åkte in till GBG för att jag hade lite h&M abstinens. Men det blev inte mycket H&M. Även om jag såg en del fierca saker. Som jag gärna hade tagit om nån frågade. Istället kom jag ut med grejjer ifrån Ginatricot (linne + rea-linnen 29 kr O-o :D) och H&M; ögonskuggor som ska hålla sig till Oktober, då jag beställer en riktig. Och "saltvattenspray". Och sen en påse ifrån Lindex med leggings! Såna eh blanka? ah.  Men shopping för mig kan vara knepig, då jag är så liten.  Enda fördelen med det är ju att jag kan köpa grejjer (t.ex byxor, legging osv) på barnavd.

btw! ledmotivet till min blogg ville jag gärna dela med mig :

(bör också skriva att låten inte börjar förrens 00:09 eller ngt.)

Låten är The Chase med Kill Hannah <3.

puss! Nu ropar sängen, skall upp rätt tidigt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0