going back to the corner

Haha sitter och lyssnar på The Man Who Can't Be Moved me The Script, därav rubriken :)
Kanon bra band om jag får säga det själv, och det tycker jag att jag får 8D

De senaste dagarna har jag varit på Fjordfestivalen (en sån där stadsfestival som nästan alla städer har ibland. Med lite okänd musik och massa shopstånd) I Torsdags stannade jag till två på natten, den sista bussen gick hem vid 21;30 och så trodde vi att vi hade fixat skjuts hem men den personen var sjukt krånglig så tillslut ringde jag till mina föräldrar så dem fick komma och hämta oss...Och igår hade vi picnick, myyysigt. Malin & Elle hade sina gitarrer med sig så de satt och spelade ett tag för oss. De borde nästan ta betalt! igår gick det en senare buss men åkte hem 21;30 ändå x). Aja, det var kul iaf!

Idag är det lördag gott folk!
Mina föräldrar skall in på en konsert i Lysekil så jag blir ensam hemma hela kvällen.
Har bestämt att jag ska ha en MYS-kväll med mina kära Simple Plan.
haha, tyvärr kommer de inte medverka mer än på skiva & alla dvd;erna.
saknar dom! Skulle gärna sett dem live nu snart hehehe.

Har ni något band ni vill se live? :)
Om ni fick välja hej villt alltså!


(Simple Plan, söt & gammal bild!)


(Jag alldeles nyss haha dusch och så har jag bara låtit håret torka som det...var. eller ville? hihi!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0