the world

Hejhej, idag har jag mest vart hemma och gjort lite ditten och datten (?).
Duschade förut. Och först fick jag upp en tanke "Oj, tänk om typ varje person/familj kunde skänka EN duschcreme/tvål whatever. Shit det skulle bli skit mycket. Till folk som behöver. De som inte har någon tvål (afrika osv, ni fattar grejen.).." Sen kom jag på "uh, de kanske borde vara bättre att alla i Sverige skänkte 1 kr, så skulle de bli drygt 9 miljoner. Shit."
Det vore nått gott folk. Jag har skänkt 30 kr osv några ggr. Men det vore jättecoolt om någon kunde få hela (ni fattar.) Sverige att lyssna och skänka en kr. Det blir ju mycket. Och säkert har flera tuuuuuuuuuusenmiljarder tänkt samma tanke som mig men ändå. MJ var en sån person, han försökte göra världen bättre.

hej hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0