musik

Varför sprida låtar/musik som inte ännu har släppts? Det är så jävla kasst.
Jag tycker det är mer  "ok" om albumet/musiken har släppts, för då kan man köpa det om man vill. Och spänningen har redan spräckts. Det är så jukt elakt mot artisterna, de har arbetat på skivan skitlänge osv. När det inte har släppts än så förstör man ju för andra fans som vill vänta, och köpa skivan och få den i handen. te.x I och för sig så kan man ju då låta bli att lyssna, men ibland, så brukar jag i alla fall lyssna på början av låten och kolla ifall den är äkte, sen lyssnar jag inte mer. Men ändå, då har jag hört litegrann. och det är svårt att låta bli. argh, sluta sprida musik som inte är släppt bara! :CC


(thats hot hahaha..)


ps. beställt toyz och skall hämta den på Rocks den 31/8 :D:D Så inga mer köp för mig en månad framåt.

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHa jaa de har jag missat xD men va bra då x) haha om de inte är föör långt!

Ne man kan ALDRIG röttna på Cb och TH :D

2009-08-25 @ 12:08:16
URL: http://pasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0