Fint väder!

Yes, det är väldigt fint väder ute idag. Jag vill åka till Göteborg för att gå på bio och gå på stan. Vill bara få nån att följa med först ;P. Vill gå runt i stan bara, har inte gjort det så jätte mycket innan, även om jag är där  flera ggr i veckan ibland xD.
Men många verkar ju åka och bada just nu så...Det blir lite svårt. x)
Stockholm skulle inte vara dumt heller, min goda vän Sâra är där nu :o.

Just nu gör jag inte mycket, förutom att lyssna på Green Day's nyaste album - gillar det!
Green Day är verkligen ett sånt band man ska se live innan man dör, är glad att jag har sett dem :D.
Nä, inte så mycket intressant att skriva om, kanske skriver mer ikv, ifall det händer nått kul ^^

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0