wegweiser

lyssnar just nu på Panik - Wegwiser (pratar jag om gamla låtar så blire NT nya så blire Panik)
den är fin.

"Die Luft brennt Narben in den Hals
(Ich versuch zu entkommen doch ich verlier)
Dieser Blick lässt mich nicht mehr allein
(wie ein Schatten klebt er an mir)
Die Luft brennt Narben in den Hals
(Ich versuch zu entkommen doch ich verlier)
Dieser Blick lässt mich nicht mehr allein
(wie ein Schatten klebt er an mir)"






jag ser när alla andra arbetar och lyckas.
jag ser när alla andra gör saker som jag borde.
Borde börja fixa mitt körkort nu.
såklart jag vill. Men va sätter du ?
900 på att jag kör ihjäl BARA 3 pers? :D
haha skämt åsido.

men ändå. jag vill men, jag har ju som sagt inte DET längre.
(samma självförtroende)


musik är endå bäst.
men nu tänker jag faktiskt (istället för att skriva på svenskan... aja imorron..;P) pilla lite i sony vegas :o
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0