the climb.

okej okej. Jag har så sjukt tråkigt att jag håller på att gå av på mitten.
Gjorde ny video idag. Rätt kass, men orkante.
(http://www.youtube.com/watch?v=DiSneTcK3PM)

Åh! jag vill SÅ se 17 Again och Hannah Montana - The Movie.
Seriöst, känner mig lite som en 10-åring men gud ja.
Vill se dels för att Steve plutten är med, och dels för att, jag kan inte tro det men, jag tror den kmr vara bra.
(sitter och lyssnar på Miley just nu...Hennes låtar är väldigt najs att sjunga med i. HAHA.)
NÅN SOM VILL SE DEN DEN 2;e MAJ ? :D
(dagen efter premiären hehehe)
och 17 Again typ, snarast? : D

Som jag nyss skrev så har jag sjukt tråkigt.
Är ensam hemma tills imorron, och sen imorron kommer pappa hem en kvart sen åker han till farmor&farfar igen.
och jag fick reda på det nyss, så inget planerat :c.


Steve & Miley på filminspelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0