my obsession

Lyssnar på My Obsession nån annan version, med piano och rätt lugn.
sjukt bra (yy)

http://www.youtube.com/watch?v=Csh1IQdsT5w

Något bara tar tar i mig när jag hörde den versionen första gången, och göre fortf.
Min dröm inatt. jag kan inte beskriva. Sjukt bra dröm.
och kyssen i den drömmen, mama mia!. HAHA.
Ungefär som när Stehanie & JK.Rowling fick sina "visoner"/visions i drömmar.
men jag gillare. Jag ska skriva en berättelse med den drömmen.
Fast den var ju väldigt wierd men ja. Kommer inte ihåg så mkt just nu, men skrev ju ner allt precis när jag vaknade.

Btw! Luminor har sagt en sak som jag verkligen står för.
"jag blir kär i människan - inte dess kön"
så jävla bra sagt.  Word.
(även fast jag är straight då. vad jag vet haha)
men som alla säkert vet, är jag helt galen i homo/bi-människor.
så härliga, och så bäst. stöder fullt och och..ja. ngt.
jag äääääääääälskar dom.
men let me tell you, skulle jag vart kille skulle jag vart bög/bi.
och sett ut som Adam Lambert, eller Strify. ha!


ciao! bra vecka (yy)

Kommentarer
Postat av: Mauuulin

Janni drömmer porrdrömmar! -retas-

2009-04-26 @ 13:39:53
URL: http://mauuulin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0