IDOMINSALVA PÅ NÄSAN ;P

yes. i got it. det svider under/på min näsa så kletade på massa idominsalva. Är väl helvit på näsan nu.
har inte direkt kollat.


jag tänkt på en sak väldigt länge..
det har med twilight & edward cullen och göra.

ingen tyckte om Rob när han var med i Harry potter (dock gjorde jag det. Jag var fasinerad av Cedric ffs 8D Jag kollade på filmen, eller ja sista scenen när de är inne i labyrinten - och han bara dör ;___;)
iaf, ingen gillade typ honom då. då var han inte "dösnygg" "snyggast i världen" osv.
Visst hade han säkert ett par fans redan då, men absolut inte som nu.
och jag tycker då inte hans utseende har förändrats.

folk förälskar sig i idén "EDWARD CULLEN"
i grejjen. HAN. att ha något som EDWARD CULLEN.
alla tjejers dröm såklart.  En kille som gör allt för en, är vampyr.
och ja, lever för en. skyddar en. osv. det är DEt alla tjejer gillar.
och trånar efter. Såklart man vill ha en "ED CULLEN"-kille.
det är det man ser. och visst jag tycker fortf. inte att det är ngt speciellt fult med hans utseende.
men ja, folk gillar idén helt enkelt.

tycker lite synd om alla killar runt om i världen.
hur fan ska dom kunna duga nu? 8D.
hahaha, om jag skulle varit en kille så skulle jag nästan vilja förbjuda min tjej att läsa twilight.
Såg en kille och en tjej på bussen, och oh jo de var ihop. Hon la sina ben på hans knä, tog upp en bok - nämligen Breaking Dawn/så länge vi båda andas(?). Och började läsa. Han pratade , hon tog en paus. suckade och fortsatte sedan att läsa boken. Jag antog att hon hade läst alla andra böcker före, och tänkte "shit. jobbigt för honom. Får dissen, emot en bok. harsh."





/râch (janni)

Kommentarer
Postat av: IDA

Att folk inte blev "besatta" av honom vid Harry Potter var ju helt enkelt för att han inte såg ut eller hade attityden som Edward har.



Det är en major difference mellan Edward och Robert... Inte bara det självklara (att det är två olika personligheter) men också skillnaden på utseendet. Håret, ögonfärgen, skägget som han har i verkligheten... Personligen så är det ett utseende som jag inte alls dras till. Robert har även en snällare och faktiskt lite mjäkigare attityd... Inte den där "farliga", som du säger; den som tjejer vill ha. För han är ju verkligen som många tjejer drömmer om (jag själv är inget undantag) och jag håller med dig om att det är synd om killar..

Haha, du vet tjuvlyssnat? Det var ju en kille, för ett tag sedan, som hade sagt att killar inte kommer dö ut av blabla (vad det nu var) utan av att alla tjejer vill ha Edward. Hahaha, jag skulle inte vilja vara en kille och se Twiligt med min flickvän, det säger jag ju bara..

2009-05-13 @ 23:00:13
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Râch/Janni

oj! Ida har inte sett din kommentar förrens nu. Men svarar i en snabb kommentar nu.

ja men precis! det är sant 8D de är inte alls samma person men ja. det är ju grejen att alla vill ha en edward. haha. Ja juste ja! Det tror jag att jag har läst :o nej men eller hur. Jag vet en person som jag var öhm, hade ngt med en gång, och han bara "vi kan se twilight, vet knappt var det är men ändå" (efter att jag hade sett den) jag bara "ehm nej det kan vi inte x'''''D," Mest för hans skull och om jag skulle vart kille skulle jag inte vilja se den med min flickvän, som du skrev.

2009-06-05 @ 11:46:47
URL: http://thechase.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0