söndag?

Hajs! Nu sitter jag här med huvudvärk (inte så farligt längre but still) och
Igår var det party ute i Uddevalla. Väldigt trevligt, dock med lite trögt i början.  Men det var kul, folk pratade som aldrig förr. Och dansade och dansade.  Somliga badade ute i det härliga vattnet nedanför huset vi var i. Men inte jag. Ville inte gå barfota genom en äng m.m. Men de verkade ha trevligt då de kom tillbaka genomblöta och kalla & humöret på topp :).
Under den tiden snackade jag med folk jag aldrig snackar med, men det var ju trevligt det också.
Vi gick och la oss ca 04;15 och vaknade kl 08.00. Trevligt! Sen blev det städning. Dock hjälpte jag bara till att samla in burkar. Uh, jag skulle inte vilja vara dem som skulle städa det där huset med massa dolda vägar och rum överallt. Haha, seriöst - jag gick nästintill vilse. Gick man nånstans så kom man ut på ett annat ställe och sen var man tillbaka på samma ställe igen. Tog inga bilder, då jag inte tycker om att ha med mig kameran på såna "stora" fester med folk jag inte känner osv. Men Elle var modig och hade med sig sin systemis.
Bjuder på två fina som hon har tagit, dock har jag inte frågat ifall jag fick ta den. Tror dock det går bra. Länkade ju i alla fall till hennes blogg, som ni verkligen borde kolla in. Finfina bilder där sörru!


(finis Malin :D)


(dagen efter, frukost på en stock utanför huste haha :>)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0