lastbilschaufför

blev en liten tripp idag till Göteborg, även om min skiva inte verkade ha kommit till Rocks. Har inte fått något mejl ifrån dem, men väntar tills imorron. Finns den inte där då ska jag gå dit och kräva den. haha nä men, jag vill ha den, så jävla grym är den ju, det jag har hört. hehehe.

I alla fall på vägen in gled det förbi massa lastbilar, massa som skulle till tyskland. Kunde inte undgå att bli lite avis, och tyckte det var hemskt synd att jag inte kände nån som jobbar som lastbilschaufför. Haha, tjing på den! Då kunde man ju åka med till tyskland osv ;))). Helt okej grej att ha som APU/praktik till våren ;).


Bytte förresten inriktning idag, ifrån Graf(isk kommuntikaion) till Rörlig bild (film osv). Känner mig mer hemma där.
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0